"Believe nothing, no matter where you read it or who has said it, not even if I have said it, unless it agrees with your own reason and your own common sense."

Ampun tuanku, sembah patek harap diampun...Patek ingin menyampaikan siapakah PENGKHIANAT sabenar kepada ketuanan Sultan di negara ini...malah dikalangan tuanku pun ada yang bersekongkol dengan mereka kerana di beri habuan yang lumayan...Patek patek yang marhaen dinegara ini masih tetap setia dengan tuanku walau pun difitnah dengan pelbagai tuduhan..ampun tuanku beribu ampun, sembah patek harap diampun..

Saturday, January 30, 2010

Untuk selamatkan Malaysia: Guling kerajaan Umno

From MalaysiaToday

Free Malaysia Today) - Kelangsungan Malaysia dan rakyatnya semakin terancam dan perlu diselamatkan daripada pemerintahan rasuah kerajaan Umno-Barisan Nasional (BN) di bawah pimpinan Najib Razak.

Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim (gambar) mengingatkan rakyat bahawa pertikaian mengenai masa depan negara bukan lagi berpaksi kepada perbezaan politik tetapi atas kesedaran Malaysia di ambang kehancuran di segi politik, ekonomi dan sosial.

Dengan pengangguran mencecah ratusan ribu orang, rizab antarabangsa negara makin susut, pengaliran modal asing semakin ketara dan rasuah serta penyelewengan kuasa terus bermaharaja lela, Anwar berkata Malaysia tidak lagi boleh “menanggung” sebuah kerajaan korup seperti Umno-BN.

“Saya perlu tegaskan di sini, Malaysia sekarang perlu diselamatkan, pemimpin Umno-BN sekarang korup,” kata Ketua Pembangkang itu, dipetik dari keluaran terbaru bilangan 217, Suara Keadilan.

Beliau kesal semua masalah tenat negara ditutup media arus perdana yang sebaliknya menggambarkan Malaysia dalam kesejahteraan.

Beliau berkata, ekonomi Malaysia jauh merosot berbanding negara jiran seperti Indonesia dan Thailand manakala rizab negara terus merudum.

Malaysia di segi ekonomi sudah kalah dengan Indonesia, Thailand,Brunei. Dengan Singapura dan Taiwan sudah lama ketinggalan. Sebab apa? Pemimpin rasuah,” katanya.

READ MORE HERE

No comments:

Post a Comment

Jika Anda terlepas.....ada ulang tayang disini????

Lagi disini

Tambah satu lagi........lepas ni...lu fikir la beb....

RPK Speaks His Mind - Altantuya Statutory Declaration