"Believe nothing, no matter where you read it or who has said it, not even if I have said it, unless it agrees with your own reason and your own common sense."

Ampun tuanku, sembah patek harap diampun...Patek ingin menyampaikan siapakah PENGKHIANAT sabenar kepada ketuanan Sultan di negara ini...malah dikalangan tuanku pun ada yang bersekongkol dengan mereka kerana di beri habuan yang lumayan...Patek patek yang marhaen dinegara ini masih tetap setia dengan tuanku walau pun difitnah dengan pelbagai tuduhan..ampun tuanku beribu ampun, sembah patek harap diampun..

Wednesday, April 28, 2010

PRK Hulu Selangor (P94)......Percaya kah anda......

Ini Pandangan saya....tiada tujuan untuk menghasut

Saya berada di Kuala Kubu Baru kerana ada Pilihanraya P94 Hulu Selangor.....Kuala Kubu Baru tiada apa yang menarik tetapi ramai orang mengunjunginya kerana ada PRK P94.

Bergini lah selalunya jika tiada halangan olih P O L I S nescaya keadaan akan lebih tenteram lagi.....percaya lah halangan yang diujudkan oleh P O L I S lah keadaan yang tenteram menjadi sebaliknya. Pada malam 25 April saya kembali dari pekan Kuala Kubu Baru untuk ke Kampong Padang Golf memakan masa 2 jam lebih (Perjalanan biasa 10 minit saja). Pihak P O L I S bukan menjaga lalulintas tetapi sebaliknya sengaja menjadi keadaan bergini menjadi lebih huru hara. Halangan dibuat dimerata-merata simpang dan menjadikan Kuala Kubu Baru umpama G A Z A di Pelastien. Percaya atau tidak ini lah kenyataannya.

Mari kita baca apa kata Raja Petra ..... disini

Sampai bila perkara sebagini akan terus berlaku............


No comments:

Post a Comment

Jika Anda terlepas.....ada ulang tayang disini????

Lagi disini

Tambah satu lagi........lepas ni...lu fikir la beb....

RPK Speaks His Mind - Altantuya Statutory Declaration