"Believe nothing, no matter where you read it or who has said it, not even if I have said it, unless it agrees with your own reason and your own common sense."

Ampun tuanku, sembah patek harap diampun...Patek ingin menyampaikan siapakah PENGKHIANAT sabenar kepada ketuanan Sultan di negara ini...malah dikalangan tuanku pun ada yang bersekongkol dengan mereka kerana di beri habuan yang lumayan...Patek patek yang marhaen dinegara ini masih tetap setia dengan tuanku walau pun difitnah dengan pelbagai tuduhan..ampun tuanku beribu ampun, sembah patek harap diampun..

Sunday, December 27, 2009

Ini Masanya PM 1 Malaysia.....Bertegas Dgn Rasuah???

Bukan hanya mendesak agar rakyat  memakai Logo 1Malaysia, sekarang masanya sambut lah cabaran Tun Mahathir untuk tubuh Suruhanjaya menyiasat pendedahan dalam buku tulisan Barry Wain bahawa di bawah pentadbiran mantan perdana menteri itu, lebih RM100 juta lesap akibat rasuah dan pembaziaran.

Mana dia Pemuda UMNO jangan tambahkan perbelajaan kerajaan dengan mendesak semua kakitangan kerajaan memakai logo 1Malaysia, hangpa kena desak agar apa yang didedakkan diatas itu disiasat. Kami rakyat 1Malaysia mahu mereka yang terlibat dibawa kehadapan untuk diadili. Banyak lagi kes yang seumpama ini masih sepi dan kamu lebih rela menyokong dan mengacau kerajaan PR yang dipilih oleh rakyat.

Baca selanjutnya disini..Najib digesa sambut cabaran Dr Mahathir

No comments:

Post a Comment

Jika Anda terlepas.....ada ulang tayang disini????

Lagi disini

Tambah satu lagi........lepas ni...lu fikir la beb....

RPK Speaks His Mind - Altantuya Statutory Declaration