"Believe nothing, no matter where you read it or who has said it, not even if I have said it, unless it agrees with your own reason and your own common sense."

Ampun tuanku, sembah patek harap diampun...Patek ingin menyampaikan siapakah PENGKHIANAT sabenar kepada ketuanan Sultan di negara ini...malah dikalangan tuanku pun ada yang bersekongkol dengan mereka kerana di beri habuan yang lumayan...Patek patek yang marhaen dinegara ini masih tetap setia dengan tuanku walau pun difitnah dengan pelbagai tuduhan..ampun tuanku beribu ampun, sembah patek harap diampun..

Tuesday, December 14, 2010

Dr M: Sodomi II 'bukan perangkap'

Jamal Pak Tongkol

Kalau benar Sodomi Part II ini benar kenapa segala laporan Doktor dan lain-lain hal yang boleh memberi keadilan kepada DSAI tidak di lakukan sebagaimana yang sepatutnya. Ini perlu diperjelaskan. Jangan pulak timbulkan perkara-perkara baru yang Dr M susah dan mustahil boleh selesaikannya.


Tuduh sana tuduh sini penyelesaian tiada. Dr M atau UMNO yang mula kannya dan beliau harus bertanggunjawab atas segalanya. Kalau punya bukti hadir ke Mahkamah jadi saksi pihak pendakwa. Ini tidak hadir ke Mahkamah tak sanggup, sebalik keluarkan kenyataan yang bukan-bukan seolah-olah punya cukup bukti.

Kalau begini seelok-eloknya diam, suatu hari nanti kamu pasti dapat pembalasannya.

Adios.

No comments:

Post a Comment

Jika Anda terlepas.....ada ulang tayang disini????

Lagi disini

Tambah satu lagi........lepas ni...lu fikir la beb....

RPK Speaks His Mind - Altantuya Statutory Declaration