"Believe nothing, no matter where you read it or who has said it, not even if I have said it, unless it agrees with your own reason and your own common sense."

Ampun tuanku, sembah patek harap diampun...Patek ingin menyampaikan siapakah PENGKHIANAT sabenar kepada ketuanan Sultan di negara ini...malah dikalangan tuanku pun ada yang bersekongkol dengan mereka kerana di beri habuan yang lumayan...Patek patek yang marhaen dinegara ini masih tetap setia dengan tuanku walau pun difitnah dengan pelbagai tuduhan..ampun tuanku beribu ampun, sembah patek harap diampun..

Tuesday, December 21, 2010

Pengantungan DS Anwar Ibrahim Selama 6 Bulan-Parlimen Malaysia

Oleh Jamal Pak Tongkol (UMNO Tegar)

Setelah DS Anwar Ibrahim digantung apa ulasan UMNO mangkok.....

Dato' Razali berkata Anwar sepatutnya mengambil peluang itu dengan mengemukakan bukti untuk menyokong dakwaannya itu kerana beliau memang mempunyai hak untuk berbuat demikian. Kita kena tanya..........ada surat atau apa-apa arahan kepada Ketua Pembangkang untuk bebuat demikian. Kena jelaskan jika UMNO dan para penjilatnya pernah berlaku adil kepada lawan Politiknya.

Dengan sepucuk surat dari APCO Worldwide UMNO/BN akur dan cukup pantas mengambil tindakan. Inilah UMNO mereka sombong dengan kuasa yang ada. Rakyat kena ingat ini, Pilih lah UMNO-APCO (Nama ini disyorkan Pakai) di PRU 13 nanti dan rakyat akan didahulukan dan kroni bertambah kembong. Dato' Razali berbicara lagi........tambahnya...... "APCO Worldwide telah menghantar sepucuk surat kepada jawatankuasa itu bagi menafikan penglibatan syarikat itu dalam membantu kerajaan Malaysia membuat dasar, sebaliknya ia bertindak membantu meningkatkan perkhidmatan berkaitan komunikasi".


Itu lah rakyat kena faham APCO ni abang tiri UMNO......Kah Kah Kah

Tanya Si Cepol.....semua orang UMNO/BN dan POLIH caya cakap dia....Kah Kah Kah

Ada Bukti.....Ada..Mana Bukti....Ada...Mana simpan ....Putrajaya...Kah Kah Kah

DS Anwar Tali barut Yahudi.......UMNO pula Kah...Kah...Kah


APCO di tubuhkan di PEKAN Kah..Kah..Kah

PI Bala ada butirannya...

Siakap Senohong, Gelama Ikan Duri
Bercakap Bohong, Tup Tup jadi Menteri.......
Malaysia Boleh.

Tiada Kualiti......Tak Kompeten....kata orang S'pore.

No comments:

Post a Comment

Jika Anda terlepas.....ada ulang tayang disini????

Lagi disini

Tambah satu lagi........lepas ni...lu fikir la beb....

RPK Speaks His Mind - Altantuya Statutory Declaration