"Believe nothing, no matter where you read it or who has said it, not even if I have said it, unless it agrees with your own reason and your own common sense."

Ampun tuanku, sembah patek harap diampun...Patek ingin menyampaikan siapakah PENGKHIANAT sabenar kepada ketuanan Sultan di negara ini...malah dikalangan tuanku pun ada yang bersekongkol dengan mereka kerana di beri habuan yang lumayan...Patek patek yang marhaen dinegara ini masih tetap setia dengan tuanku walau pun difitnah dengan pelbagai tuduhan..ampun tuanku beribu ampun, sembah patek harap diampun..

Saturday, December 4, 2010

Ini Bukan Budaya Kita

Jamal Pak Tongkol

Hari ini mereka demo lagi. Penyelewengan besar telah di lakukan oleh kerajaan Selangor. Demo ini halal dan pihak POLIS dalam hadisnya mengatakan begitu. Sebab apa halal kerana hadisnya kata begitu. UMNO adalah parti agama, bangsa, judi ok.....arak ok. semua orang tau.

5 Disember 2010 ada satu lagi demo untuk menghantar memo membantah kenaikan harga air sehingga 37% di negeri Selangor/Kuala Lumpur. CEO nya bergaji lumayan. POLIS di negara ketuanan Melayu telah memberi amaran ini demo haram. Kerana apa haram kerana hadisnya kata haram. Demo ini jika berjaya mungkin air tidak dapat dinaikkan, maka rakyat selangor rata-rata akan jadi kaya seperti CEO syabas. Mana boleh lawan tokey. Rakyat adalah hamba kepada ketuanan Melayu. Sifat hamba mesti hidup susah ini rakyat kena faham. 

Oleh itu PRU 13 ini pilih lah lagi Parti Ketuanan Melayu, nescaya rakyat akan semakin kurus dan mampus. 

Kalau Altantuya hidup lagi nescaya beliau akan tergelak gila melihatkan rakyat di negeri ketuanan Melayu ini banyaknya yang bengong-bengong dan bahloo. Contoh lihat gambar di bawah ini. Akhir kata hiduuuuup Melayuuuuuuu.

No comments:

Post a Comment

Jika Anda terlepas.....ada ulang tayang disini????

Lagi disini

Tambah satu lagi........lepas ni...lu fikir la beb....

RPK Speaks His Mind - Altantuya Statutory Declaration