"Believe nothing, no matter where you read it or who has said it, not even if I have said it, unless it agrees with your own reason and your own common sense."

Ampun tuanku, sembah patek harap diampun...Patek ingin menyampaikan siapakah PENGKHIANAT sabenar kepada ketuanan Sultan di negara ini...malah dikalangan tuanku pun ada yang bersekongkol dengan mereka kerana di beri habuan yang lumayan...Patek patek yang marhaen dinegara ini masih tetap setia dengan tuanku walau pun difitnah dengan pelbagai tuduhan..ampun tuanku beribu ampun, sembah patek harap diampun..

Saturday, May 1, 2010

Apakah Janji UMNO/BN sudah langsai?........PRK Hulu Selangor

Najib: Hutang saya sudah langsai

Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak hari ini mengotakan janjinya yang dibuat semasa kempen pilihan raya kecil kerusi parlimen Hulu Selangor dengan menyerahkan peruntukan berjumlah RM3 juta kepada SRJK (C) Rasa, Hulu Selangor.


Bagaimana janji untuk Peneroka Sg.Buaya? ...... lagi RM49,000.00 setiap peneroka......sendiri mau ingat lah. Belum langsai lagi. UITM di Serendah belum langsai lagi. Janji peruntukan SRJK Tamil ada ingat ke........mana langsai.

Ayoyo....banyak lagi kawan-kawan janji itu ini.....belum lagi langsai.....jangan ingat sudah langsai. Ada ribu-ribu juta-juta belum langsai. Untuk orang asli sudah langsai ke.

Ini satu ingatan untuk peneroka Sg.Buaya, jika janji belum langsai, jumpa PERKASA minta dia tarik telinga orang yang buat janji suruh dia bayar. Lain kali sendiri mau ingat lah.....jangan jadi bodoh dulu kini dan selamanya.

Ini kata-kata Pemimpin No.1 Malaysia ingat betul-betul "Apa saja yang kita telah janjikan, kita akan tunaikan dan kata-kata kita akan kita kotakan,"

Kah Kah Kah......betul ke

Jangan Suka Berjanji kalau tidak di tepati........Kah Kah Kah

Wooi mau tipu ke.......kah kah kah

Ada ingat ke.....itu kapal Selam ........ janji tinggal janji

Altantuya......ada ingat ke......kena letup tau

Melayuo.....suka kena tipu....kah kah kah

Hidup Melayuo.....kah kah kah

Makan tulang lah lu......Daging sudah kena letup C4......kah kah kah

Tipu....tipu....tipu

Kami Melayuo suka kena tipu....ini Moto kami.....kah kah kah

No comments:

Post a Comment

Jika Anda terlepas.....ada ulang tayang disini????

Lagi disini

Tambah satu lagi........lepas ni...lu fikir la beb....

RPK Speaks His Mind - Altantuya Statutory Declaration