"Believe nothing, no matter where you read it or who has said it, not even if I have said it, unless it agrees with your own reason and your own common sense."

Ampun tuanku, sembah patek harap diampun...Patek ingin menyampaikan siapakah PENGKHIANAT sabenar kepada ketuanan Sultan di negara ini...malah dikalangan tuanku pun ada yang bersekongkol dengan mereka kerana di beri habuan yang lumayan...Patek patek yang marhaen dinegara ini masih tetap setia dengan tuanku walau pun difitnah dengan pelbagai tuduhan..ampun tuanku beribu ampun, sembah patek harap diampun..

Saturday, May 29, 2010

GAS atau Gerakan Anti-Samy.....Kenapa bagi Permit, satu persoalan?

Bukankah Dato' S.Samy Vellu masih Presiden MIC? Bukan kah MIC adalah Parti gabungan BN?......Mugilan telah di pecat dari MIC apa pentingnya Mugilan dari Samy?......jangan beri permit perhimpunan GAS jika benar-benar  UMNO/BN mau MIC tetap setabil.

Mesti ada sesuatu yang perlu diperjelaskan disini. Kenapa Dr Mahathir benar-benar mau Samy segera berundur.

Kepada MIC saya rasa anda ada jawapan........Samy sudah tua tidak boleh dijadikan alasan, tetapi Samy sudah tidak dikehendaki oleh UMNO/BN mungkin lebih tepat. Perkara ini boleh difikirkan oleh Parti MIC dan orang yang setia kepada Samy. Fikirkan kedudukan kamu dalam BN. Ini soal maruah kaum India seluruhnya.

Teman yang setia dan baik tetap bersama walau dalam keadaan apa sekali pun. Tetapi UMNO bukan kawan setia kamu.....perlu fikirkan.

UMNO dulu kini dan selamanya untuk Melayu (UMNO),  ini kamu kena ingat.

Selamat berhijrah untuk kebaikan MIC.....Adios

No comments:

Post a Comment

Jika Anda terlepas.....ada ulang tayang disini????

Lagi disini

Tambah satu lagi........lepas ni...lu fikir la beb....

RPK Speaks His Mind - Altantuya Statutory Declaration