"Believe nothing, no matter where you read it or who has said it, not even if I have said it, unless it agrees with your own reason and your own common sense."

Ampun tuanku, sembah patek harap diampun...Patek ingin menyampaikan siapakah PENGKHIANAT sabenar kepada ketuanan Sultan di negara ini...malah dikalangan tuanku pun ada yang bersekongkol dengan mereka kerana di beri habuan yang lumayan...Patek patek yang marhaen dinegara ini masih tetap setia dengan tuanku walau pun difitnah dengan pelbagai tuduhan..ampun tuanku beribu ampun, sembah patek harap diampun..

Tuesday, May 4, 2010

Baca Malaysiakini........Tolong Jangan Baca Utusan/BeritaHarian

Hafiz Yatim | Mei 4, 10 3:23PM
Katanya lagi, kehadiran bahan pelinciran dan spesimen DNA daripada dua lelaki dari empat calitan kapas di dubur memperkuatkan lagi hujahnya bahawa penetrasi memang berlaku.
NEWS
Salhan K Ahmad | Mei 4, 10 4:59PM
karpal singh Menurut Karpal, peguam negara perlu membuat pendakwaan atas tuduhan bunuh, berdasarkan keterangan daripada saksi utama kejadian itu, Azamuddin Omar.
Hafiz Yatim | Mei 4, 10 10:46AM
anwar ibrahim and saiful bukhari azlan dikemaskini 12:00pm Panel tiga anggota Mahkamah Persekutuan sebulat suara memutuskan pertuduhan liwat terhadap Anwar Ibrahim kekal setelah rayuan akhirnya ditolak.
Hazlan Zakaria | Mei 4, 10 6:39PM
NONE Menurut Khir Toyo, Perdana Menteri mengeluarkan arahan supaya pemimpin Melayu juga menghadiri majlis yang dianjurkan oleh masyarakat Cina dan sebaliknya.
Regina Lee | Mei 4, 10 12:28PM
haniff omar 01 dikemaskini 2:20pm Selain Tun Haniff Omar, anggotanya lain adalah Denison Jayasooria, Kamal Affendi Hashim, Muhammad Shafee Abdullah, Michael Yeoh dan Abdul Halim Sidek.
Abdul Rahim Sabri | Mei 4, 10 5:32PM
latheefa koya Kongres Nasional PKR 2009 yang ditangguhkan tahun lalu, akan berlangsung mulai 28 Mei ini di Kelantan.
Mei 4, 10 4:33PM
lim guan eng and penang Datuk Azhar Ibrahim mendakwa tindakan itu langsung tidak menggambarkan kerajaan negeri mengamalkan sistem tender terbuka yang berlandaskan prinsip CAT.
Mei 4, 10 4:20PM
taib mahmud and pbb "Buat masa ini, isu penggantian dan pengganti Ketua Menteri Sarawak tidak timbul dan tidak sepatutnya dijadikan spekulasi," kata Tan Sri Alfred Jabu.
Kuek Ser Kuang Keng | Mei 4, 10 1:57PM
NONE Speaker, Tan Sri Abu Zahar Ujang, berkata usul yang dikemukakan mengikut peraturan Mesyuarat 17 (1) berkenaan ditolak kerana ia perkara yang tidak perlu disegerakan.
Salhan K Ahmad | Mei 4, 10 3:04PM
dr v david 110705 Hasan berkata, permasalahan penamaan semula sebatang jalan di Petaling Jaya melibatkan portfolio kerajaan tempatan yang dipengerusikan oleh Ronnie Liu.
Mei 4, 10 3:41PM
NONE Pegawai Pengurus Pilihan Raya, Wong See Meng, berkata setakat ini dua set kertas pencalonan telah diambil, satu oleh BN dan satu set lagi oleh...
Mei 4, 10 2:48PM
election commission spr Datuk Wan Ahmad berkata pemantau Pilihan Raya Bersih dan Adil (Mafrel) atau badan bukan kerajaan seumpamanya tidak diperlukan untuk menjadi pemerhati bebas di Sibu.
Salhan K Ahmad | Mei 4, 10 2:16PM
hasan ali hassan ali Exco kerajaan negeri Selangor itu berkata larangan masjid dijadikan 'gelanggang politik' adalah selaras dengan Enakmen Pentadbiran Perundangan Islam 1989.
Mei 4, 10 11:29AM
azlan “Sesungguhnya saya tak bersikap seperti difitnahkan oleh Datuk Seri Najib, maka saya tidak akan halal di dunia dan di akhirat," kata Nik Aziz.
Abdul Rahim Sabri | Mei 4, 10 1:02PM
kickdefella syed azidi syed abdul aziz "Saya telah semak dengan PAS Kelantan dan PAS Malaysia, kita tidak pernah keluarkan RM4 juta,” kata Datuk Mustafa Ali.
Susan Loone | Mei 4, 10 1:40PM
NONE Pulau Pinang mengambil langkah pertama ke arah kebebasan bersuara dengan pelnacaran “Dataran Pidato” yang pertamanya di Esplanade, hari ini.
Mei 4, 10 1:07PM
parliament building police blockade 140708 Mahkamah Sesyen melepas dan membebaskan 10 orang termasuk dua ahli parlimen dan seorang ADUN Pakatan Rakyat daripada tuduhan menyertai perhimpunan haram di Parlimen.
Mei 4, 10 5:55PM
nuclear power plant Chin enggan menyatakan lokasi tapak loji itu dan jumlah kuasa yang dikeluarkan tetapi berkata ia perlu dibina di kawasan yang mempunyai permintaan tinggi.
Mei 4, 10 6:10PM
awang adek hussin Timbalan Menteri Kewangan Datuk Awang Adek Hussein menafikan laporan sebuah akhbar hari ini yang mendakwa Pos Malaysia mengalami kerugian sebanyak RM546 juta.
Mei 4, 10 12:40PM
musa hassan Tan Sri Musa Hassan berkata polis akan bekerjasama dengan semua pihak bagi membantu siasatan kes kematian Aminulrasyid Amzah yang ditembak minggu lalu.
Mei 4, 10 11:46AM
NONE Angkatan Muda Keadilan Selangor menyokong gesaan keluarga arwah Aminulrashid Amzah agar kes kematian remaja disiasat oleh suruhanjaya diraja dan bukan inkues.
Mei 3, 10 5:42PM
press freedom Di rantau Asia Pasifik, kedudukan Malaysia masih ketinggalan di belakang jiran-jirannya seperti Filipina (kedudukan 97), Indonesia (107), Thailand (124) dan Kemboja (134).
Susan Loone | Mei 3, 10 6:34PM
NONE EKSKLUSIF Menurut peguam Perancis itu, dia tidak akan hilang seperti yang berlaku kepada Altantuya kerana terlalu banyak tumpuan dalam kes kapal selam itu.

No comments:

Post a Comment

Jika Anda terlepas.....ada ulang tayang disini????

Lagi disini

Tambah satu lagi........lepas ni...lu fikir la beb....

RPK Speaks His Mind - Altantuya Statutory Declaration