"Believe nothing, no matter where you read it or who has said it, not even if I have said it, unless it agrees with your own reason and your own common sense."

Ampun tuanku, sembah patek harap diampun...Patek ingin menyampaikan siapakah PENGKHIANAT sabenar kepada ketuanan Sultan di negara ini...malah dikalangan tuanku pun ada yang bersekongkol dengan mereka kerana di beri habuan yang lumayan...Patek patek yang marhaen dinegara ini masih tetap setia dengan tuanku walau pun difitnah dengan pelbagai tuduhan..ampun tuanku beribu ampun, sembah patek harap diampun..

Saturday, November 28, 2009

PAS Diambang Kejatuhan

Oleh Ketua Perusuh

Maafkan saya kerana sudah lama tidak menulis diruangan ini. Kesibukan kerjaya dan perniagaan menyebabkan banyak isu yang berlegar ditangga politik tanahair terpaksa saya biarkan berlalu tanpa ulasan. Namun hari ini saya terpaksa juga meluangkan sedikit masa untuk menulis dan memberikan komentar saya.

Bagi yang pernah membaca komentar dan artikel yang saya tulis sejak dari tahun 1997 dahulu (pada masa tersebut diletakkan di laman web http://members.tripod.com/~ketuaperusuh/), pastinya tahu bahawa saya amat konsisten dengan perjuangan rakyat marhaen. Pada pandangan saya, hak-hak rakyat marhaen sewajarnya tidak diambil mudah dan dikhianati oleh pemerintah.

Bertitik tolak dengan kepentingan rakyat maka saya memfokuskan agenda pengubahan minda masyarakat dengan membawa wadah PAS dan Keadilan dalam setiap artikel yang saya tuliskan dengan tidak melupakan perjuangan yang diterajui oleh DAP.

PAS pada era awal 1998 memang berpotensi menjadi satu parti yang kuat menjuarai hak rakyat marhaen terutamanya orang Melayu. Walaupun dalam banyak keadaan ada sedikit pergeseran dengan DAP namun PAS berjaya menaikkan imej dan taraf mereka. Pergeseran dengan DAP sejak dulu pada pandangan saya adalah disebabkan oleh beberapa watak-watak yang dikenalpasti sebenarnya adalah agen UMNO dan Barisan Nasional.

No comments:

Post a Comment

Jika Anda terlepas.....ada ulang tayang disini????

Lagi disini

Tambah satu lagi........lepas ni...lu fikir la beb....

RPK Speaks His Mind - Altantuya Statutory Declaration