"Believe nothing, no matter where you read it or who has said it, not even if I have said it, unless it agrees with your own reason and your own common sense."

Ampun tuanku, sembah patek harap diampun...Patek ingin menyampaikan siapakah PENGKHIANAT sabenar kepada ketuanan Sultan di negara ini...malah dikalangan tuanku pun ada yang bersekongkol dengan mereka kerana di beri habuan yang lumayan...Patek patek yang marhaen dinegara ini masih tetap setia dengan tuanku walau pun difitnah dengan pelbagai tuduhan..ampun tuanku beribu ampun, sembah patek harap diampun..

Sunday, October 4, 2009

Pemuda Umno Boikot Bagan Pinang ?

Detikdaily

Oleh Angkasanuri


Awal-awal lagi Ketua Pemuda Umno, Khairy Jamaludin tidak bersetuju dengan pencalonan Tan Sri Isa Samad sebagai calon Umno. Berbeza dengan Tun Dr. Mahathir yang akhirnya 'bersetuju' Isa sebagai calon.Tetapi Khairy nampaknya terus berpatah arang berkerat rotan apabila kelibatnya tidak kelihatan di Bagan Pinang pada penamaan calon hari


Walhal Bagan Pinang dan Rembau bukanlah jauh mana. Boleh jadi juga Khairy sibuk dengan menghadiri majlis rumah rumah terbuka.
Berbeza dalam pilihanraya kecil sebelum ini, Khairy dengan lagak juara sering menjadi jurucakap Umno.

Apa maknanya tu? Maknanya jelas Isa bukan sahaja berhadapan dengan Pas dan Pakatan Rakyat di Bagan Pinang tetapi berhadapan dengan protes dan bantahan pemuda Umno yang diketuai oleh Khairy.
Mungkin Khairy akan hadir selepas ini tapi bagi saya hanya sebagai memenuhi syarat dan mencukupkan korum je...Tak lebih dari itu

No comments:

Post a Comment

Jika Anda terlepas.....ada ulang tayang disini????

Lagi disini

Tambah satu lagi........lepas ni...lu fikir la beb....

RPK Speaks His Mind - Altantuya Statutory Declaration